Sabtu, 23 Mei 2009

konti seLasa..26 mei 2009

Playlist
  1. MISHA OMAR-CINTA ADAM DAN HAWA
  2. ALLEYCAT-LAYANG-LAYANG TERPUTUS TALI
  3. AXL-AKU LAH KEKASIHMU
  4. SALLEM-WANITAKU
  5. SITI NURHALIZA-CINTA
  6. M2M
  7. TROPIKA-CINTA PANTAI MERDEKA
  8. TENDA BIRU
  9. UNGU-KEKASIH GELAPKU
  10. KANGEN BARD-YAKINLAH AKU MENJEMPUTMU
  11. ANUAR ZAIN-LELAKI INI
  12. ERRA FAZIRA-PASRAH
  13. DAYANG NUR FAIZAH-SEANDAINYA MASIH ADA CINTA
  14. EJA-RELA
  15. SPIDER-RELAKU PUJUK
  16. SITI SAMALIAH-SIAPA PERNAH JATUH CINTA
  17. SITI FAIRUZ-BILA RINDU KU SEBUT NAMAMU
  18. SEAN GHAZI-KU IMPIKAN BINTANG
  19. ZIANA ZAIN-DINGIN
  20. SPRING-SEJIWA
  21. AWIE-IRIS
  22. KRISS DAYANTI-MENGHITUNG HARI
  23. LETTO-SANDARAN
  24. AGNES MONIKA-MATAHARIKU
  25. MILA-PERSIS MUTIARA
Rahsia Personaliti Wanita Menurut Warna Kegemarannya
Menurut pengkaji, wanita dapat dinilai perwatakannya melalui warna kegemarannya. Di sini, disebut serba ringkas tentang wanita, warna dan tafsiran perwatakannya.
MERAH-Berani, emosional, tegas tamak, tahan melarat dan suka bersenang-senang.
BIRU-Setia pada pasangan, pandai menyimpan wang, kuat kemahuan, suka berterus-terang, jujur, cekap memberi maaf dan tegas.
HIJAU-Subur, suka kepada kebahagiaan, tidak suka bergaduh atau bertekak, patuh pada pegangan agama, suka berhias, teguh pendirian hingga kadang-kadang seakan kolot.
HITAM-Suka menyendiri, prihatin, kuat menghadapi dugaan hidup, tidak mudah dipengaruhi, kuat berfikir, setia pada pasangan, baik hati tetapi cepat tersinggung.
COKELAT-Kaya dengan sifat keibuan, suka merenadh diri, sopan santun, halus budi pekerti, hati mudah merasa was-was dan takut berbuat salah.
UNGU-Pemurah dan merdeka hatinya, tidak suka diperintah, berinisiatif, bijak tetapi agak beremosi, keinginannya tidak meluap-luap.
KELABU-Suka merendah diri, tenang, suka mengalah, suka bekorban peranan cerdas dan bijak.
KUNING-Menyukai ilmu, gemar membaca, tekun, cerdas dan tabah menghadapi cabaran.
PUTIH-Bersih fikirannya (tidak banyak prasangka), berkata benar, jujur, rendah hati, sopan santun, ramah, kuat menerima ilmu, sentiasa tenteram hatinya, suka menolong dan hidup bertawakal.
Rahsia Mata Seorang Wanita
Saiz mata kecil-Peramah, banyak cakap, kurang pertimbangan. Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya. Bersikap periang tapi bila marah lambat sejuknya. Bila bercinta suka tukar pasangan kerana hatinya tidak pernah puas. Boleh bahagia dengannya jika dapat penuhi kehendak duniawinya dan melayan syahwatnya dengan baik.
Saiz mata sedang-Sederhana, tidak banyak berahsia, ada pertimbangan, bertanggungjawab serta perlukan belaian mesra suami.
Saiz mata lebar-Cukup kuat berahsia, otak kurang cergas, pemarah,bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan putus asa. Tapi boleh setia. Nafsu syahwat tinggi.
Mata selalu berkedip-Pemaaf, senang dibawa berbincang, memahami dan sabar. Wanita ini baikMata jarang berkedipWanita ini istimewa, bijaksana, baik pekerti, setia, adil,bertanggungjaw ab,tidak cerewet, membantu dan membahagiakan.
Mata cengkung-Kurang memuaskan, materialistik, hidup dengannya boleh sengsara, kata manis tapi bohong, mahu senang, mudah curang, bila anda susah dia tidak peduli.
Mata redup-Wanita ini mudah dipermainkan, tidak dapat kawal emosi, hati tidak tetap, banyak kenalan kurang sahabat, mengumpat, irihati, kejam, kasar,mencemuh, pemarah.Matanya seolah tersembul keluarSifatnya baik, rela, tabah, menyenangkan, ikut kata. Tapi mungkin tidak tepati janji, pendendam.
Risiko penyakit wanita berumur
MENJADI tua adalah hakikat yang perlu dilalui oleh setiap wanita di muka bumi ini. Ia merupakan satu proses semula jadi dalam kitaran hidup manusia.
Kedutan pada wajah, hilang keanjalan kulit dan rambut ditumbuhi uban sememangnya tidak mampu dielak, namun apalah sangat proses penuaan tersebut jika dibandingkan dengan rasa sihat dan bebas daripada sebarang penyakit pada usia 'subsidi' tersebut.
Cara yang baik untuk terus sihat dan cergas, walaupun usia telah meningkat, adalah dengan menjaga badan dan fikiran supaya selalu aktif. Apa yang penting bagi seorang wanita ialah menjadi sihat dan kekal cantik pada kelas usianya tanpa sebarang penyakit.
Saat menilai cinta
Bagi pasangan yang sedang bercinta, kenangan yang dilalui sepanjang tahun lalu mungkin lebih mematangkan fikiran. Apatah lagi bagi pasangan yang pernah gagal dalam percintaan.
Menyentuh soal cinta, jangan pula anda lupa melakukan perubahan kepada diri dengan meletakkan keazaman yang tinggi dalam hal-hal melibatkan dunia percintaan.
Ikuti tip-tip yang disenaraikan di bawah:
1. Lupakan masa lalu
2. Temui ramai orang
3. Ubah penampilan
4. Jangan terburu-buru
5. Jangan terlalu memilih
6. Buat keputusan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan